elinj.webblogg.se

Oct. 23, 2012

Publicerad 2012-10-23 10:32:41 i

Lönar sig att gå upp tidigt, nu är jag färdig med min rapport som ska in imorgon. Har också hunnit renskriva alla anteckningar från min vfu. Nu kan jag plugga hela dagen till vårt seminarium som är imorgon! Mycket braaaaaa jobbat av mig måste jag säga :D

New bag

Publicerad 2012-10-17 14:44:53 i

Yeeey, bra överraskning nu när jag kom hem! Äntligen kom min väska :)

Nu ska jag baka en tårta eftersom det är min sista dag på vfu'n imorgon! Sen blir det rapportskrivning..

Vfu

Publicerad 2012-10-17 08:07:22 i

Har vfu den här veckan och jag trivs superbra! Skönt att få en inblick i vad det är man ska jobba med sen, och jag tror verkligen jag kommer trivas :)

Har fått varit med på möten, bedömningar och gjort flera journal skrivningar tillsammans med Josefine som är min handledare den här veckan :) nu sitter jag på hennes kontor och väntar, för hon hade tydligen försovit sig!

Helgen

Publicerad 2012-10-14 10:39:26 i

Har haft en jätte bra helg här i öre! I fredags var jag och Marcus på hockey, Örebro mötte Leksand. Det var runt 5000 på läktaren så det var fullt ös! Innan hockeyn så drack vi god kaffe baileys:)

Igår lagade jag, Ida, Ida och karro tapas och gjorde egen sangria! Himla mysig kväll. Håller på och pluggar nu så måste fortsätta med det. Här kommer några bilder från helgen.,

Utsikt

Publicerad 2012-10-06 11:02:39 i

Älskar utsikten från vår balkongen!! Så himla fint :)

Nu väntar vi på att Anna Patrik och Emilia ska komma, de är nog här vilken sekund som helst. Ska visa dom runt här i Örebro. Perfekt väder för sightseeing :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela